Söndag..

Bakfull, träningsverk, stel, hungrig, ingen matlust, trött men ändå jävligt glad!

Igår var det en underbart rolig dag, första matchen spelades 12.00, sen direkt efter det så gick man in i omklädningsrummet och tog en bärs, och sen ut o spela igen. Och sen om o om igen.. Ända tills allt blev klart och vi kom 3:a, så drog vi till "må bra lokalen" där det stod ytterligare 3 plattor bärs, 2 lådor bärs och 2 flaskor whiskey. Allt blev ju givetvis inte förtärt men vi jobbade nog på ganska bra i bastun än då haha. Sen blev jag hämtad av Chrille & Kai så jag åkte hem och gjorde mig iordning och fick sedan skjuts ner till bowlingen av dem efter att ha försökt toppa mercan, haha.

Efter bowlingen, vettefan vad klockan var så åkte jag bil med Thom & Ida, tack för skjutsen osv.. Åkte sen hem o blev retad!

Kunde verkligen inte röra mig när jag vaknade idag, har så JÄÄÄÄVLA ONT!




Saknad.

Kommentarer
Postat av: ida

stackare då blev du retad:( ;D

2009-10-11 @ 23:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0