Okey..

Jaja, eftersom jag är mognare än farsan så får jag ta steget ur våran "ska inte blogga battle". Så blir han glad när han får läsa lite.

Idag har jag umgåtts med Simon my man, han kom hit och fick 2 lådor chokladrutor av morsan.. Snäll hon! Vi åkte en sväng med min kära vän Johan, tvättade hans bil och lite sånt mys. Åkte sen hem och drog på filmen "The longest yard", mycket rolig film med Adam Sandler i spetsen. Sen när han drog till basket i karlstad så kom Ida hit en sväng, men sprang lika fort härifrån eftersom hon skulle spela match, och då passade jag på att kolla på How I Met Your Mother, mest för att det är en sjukt bra serie. Sen kom Dennis och knackade på så tog vi vårat pick och pack ner till hallen och kollade på matchen, Idas lag vann med typ 24-19 lr ngt. Grattis! :)

Nu blir det skräckfilm med min kära syster och beeejb.

Lördag blir det fest, fest, fest och lite fest. Är så sjukt taggad så det finns inte ord för det, vet dock inte riktigt vart vi ska osv, men får hoppas på fint ölspel och sen statt. Lutar väl åt det hållet, så då msåte jag även klä ut mig.. Och till alla som är roliga och säger "du behöver inte klä ut dig" så säger jag att det är sååå 2002 att säga så och att jag vill ha seriösa förslag på vad fan jag ska klä ut mig till.. :D

Imorgon blir det nog filmkväll hos farsgubben som det ser ut nu, om han har fått tummen ur och fixat film och snacks till mig. Kommer nog bli toppen..

Nu blir det skräckfilm med min kära syster och beeejb.

Misfits - Last caress

pis ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0