Tvspel & håriga brudar

Mår lite bättre nu efter jag har legat och spelat tvspel i soffan, tänkte lägga mig i sängen o se på lite true blood / psych, två serier jag rekommenderar hårt. Sen har vi ju Californication, sett alla avsnitt dock så jag skiter i att kolla om dom.

Imorgon är det dags för skolan igen, ser faktiskt fram emot det. Ska ta skolfoto imorgon, får väl se hur det blir haha, jobbigt när man inte fastnar på kort. Tänkte även försöka träna imorgon, och sen på tisdag är det kick n box.. Jag och hedlund tänkte äga kampsportenshus, känner att jag måste komma igång nu igen efter några månader av slackeri.

Lördagen:
Satt här hemma i min ensamhet (med Leo). Sen kom Ida och gjorde mig sällskap tills jag skulle dra, ringde till Amnehagen och bad om skjuts till bowlingen eftersom det spöregnade och blåste helvete ute. Då klarar jag mig utan att gå från Sandfallet faktiskt, väl nere på bowlingen så började 3:e perioden och jag var JÄTTE taggad. Jag var ju tvungen att komma ikapp dom som redan börjat dricka öl, så jag tänkte att jag super på så fort som jag bara kan innan happy hour är slut, hann med väldigt väldigt många under dom 20 minutrarna, som jag absolut inte skulle ha druckit. Men men, tack för den korta kvällen som blev, och tack till bowlingen för att dom har så underbart bekväma toastolar.

Söndag:
NAAADA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0