Pew.

Nu har jag äntligen kommit hem från casco och väntar på att mormor och morfar ska komma och gratulera mig eftersom dom åker till stugan på jakt, så dom kommer inte vara hemma när jag fyller år. Men absolut ingen fara!

Dagen har varit snabb som vanligt när jag är på casco, även fast det har varit en skitdag. Har bara fått skitjobb idag som absolut inte var roliga, har dammat av rör och målat dom. En grej som var underbar däremot var att bossen hade köpt 2 ultimat stora smörgåstårtor som vi smällde i oss. SJUKT GOTT!
Anmälde mig även till fotbollen med casco på lördag, dom har hyrt environiq (stavning) för att ha fotbollsturnering mellan avdelningarna. Mek-laget är ett lag och vi möter ett casco lag från nacka och andra avdelningar från kristinehamn. Alkohol förtärning med oldbois, fotboll, bastu och god mat med glada gubbar kan inte bli bättre än bäst. Haha!

Nu ska jag hoppa in i duschen, tjoohooooo!



Kommentarer
Postat av: fredrik

då får du banka dom med bastuklubban då :D

2009-10-09 @ 00:06:09
Postat av: fredrik

då får du banka dom med bastuyxan då :D

2009-10-09 @ 00:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0