FUCK!

Förbannade jävla helvete, jag vaknade klockan 22, och somnade 18.30 ca. Hur fan ska jag kunna somna sen?
Så det enda jag hann med idag var att kolla på "Jay and Silent Bob Strikes back", vilket är en oldschool film och jag älskar den. Jag hann med att bajsa så att rövhålet höll på att spricka, så jag sprang sen direkt till sängen och la mig och rullade runt och kved, därav varför jag somnade. Sen när jag vaknade så loggade jag in på msn direkt och träffade Ida en snabbis som hade varit i Karlstad och handlat "woooho". Följde henne sen hem med Leo i kylan!

Imorgon är det en hemsk jävla fittdag, fick aldrig tag på tandläkarhelvetet så jag kommer få stressa kuken av mig imorgon för att hinna, jag har alltså 0m0s på mig att komma från tandläkaren och till skolan, och dessutom komma på imorgon vad jag ska "klä ut mig till" på spexfotot. Tror vi ska ha återföreningstema 30 år frammåt, och jag antar att en fängelsedräkt/tvångströja borde funka rätt bra. Eftersom jag förmodligen ALDRIG kommer komma ifrån Kristinehamn, och då kommer jag bli riktigt galen och helt enkelt fucka ur.

Jag börjar alltså 08.30 och slutar 11.30, sen ska jag vänta på att få komma till tandläkaren kl 13.50 - 14.50, och sen 14.50 så ska vi ta foto. Wish me luck bitches!

Bara så att alla vet, ni kommer ALDRIG, ALDRIG någonsin kunna knäcka mig genom att hitta på saker om mig, snacka skit, vända folk mot mig you name it.. Ni kommer aldrig klara det, har dom underbaraste vännerna och familj. Måste hälsa på pappa någon dag btw.. :D

Fuck all tards!

Love all friends!

ps. är sjukt trött, så hittar ni stavfel osv
så kan ni stoppa det i min carebox --> |__|,
tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaså är du trött, Jag med :D

2009-10-02 @ 00:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0