Torsdag.

Dagen innan fredag?

Kom hem för ett bra tagsen och har bara tagit det lugnt, duschat och kollat lite på film osv.. Var upp till farsgubben o hämtade fotbollsdojor och benskydd till fotbollen på Lördag, skorna var lite trånga, men får fan leva med det. Fick även reda på att det blir bowlingen på kvällen med Casco, så det blir filé buffé och bärs med trevligt sällskap och hockey.

Sista dagen på casco har gått ganska sakta faktiskt, det brukar den aldrig göra. Men har varit så jävla trött och sliten så det finns inte. Måste sova mega tidigt ikväll (säkert) så jag orkar helgen.

Varför kan ALDRIG förkylningshelvetet försvinna? Har varit snuvig i flera veckor konstant nu. Har även lite hosta, men kunde inte bry mig mindre. Önskar bara att jag kan få/orka börja träna någongång igen. Är så sjukt taggad men ändå otaggad. Vore så jävla nice att träna upp konditionen och satsa nu under vintern. Men gud är inte på min sida när det gäller det tydligen.. :/

Nu ska jag äta mat och lägga mig i sängen och väääänta.

Fuck like a rockstar!


Princess.

Kommentarer
Postat av: oskar

läste "va uppe hos farsan o hämta fotbojjor"

2009-10-09 @ 00:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0